W dniach 26-27 kwietnia odbyła się dwudniowa wycieczka, w której klasy drugie miały szanse zobaczyć malownicze krajobrazy Sandomierza i okolic. Około południa dotarliśmy na miejsce. Pogoda była wymarzona, bezchmurne niebo, słońce i lekki wiatr towarzyszyły nam przez cały dzień. Zwiedzanie rozpoczęliśmy wizytą w muzeum rycerstwa.

Zobaczyliśmy tam zbrojownię i salę tortur. Mieliśmy okazję spotkać średniowiecznego rycerza, który z zapałem i w pełni humoru przedstawił nam życie księżniczek i rycerzy. Okazało się, że w rzeczywistości nie było ono takie kolorowe, jak nam się wydaje. Mogliśmy usłyszeć ciekawostki na temat różnych rodzajów broni i zbroi, jak również szczegółów mody średniowiecznej. Całe spotkanie przebiegło w salwach śmiechu i zabawnej konwersacji. Następnie poszliśmy do podziemi, gdzie widzieliśmy groty, które w dawnych czasach wykorzystywane były jako piwnice dla handlarzy. Wraz z przewodnikami zwiedziliśmy również ratusz, kamieniczki mieszczańskie, Katedrę Najświętszej Maryi Panny i Wąwóz Królowej Jadwigi. Gdy dotarliśmy już do hotelu i rozpakowaliśmy swoje rzeczy, czekała na nas pizza na kolację, którą każdy zajadał się ze smakiem. Korzystając z dobrej pogody, po kolacji wzięliśmy udział w zabawie terenowej. Podchody były świetną okazją do poznania nowych pojęć, nauki pracy w zespole i rozwoju orientacji w terenie. Do hotelu wróciliśmy zmęczeni, ale szczęśliwi. Drugi dzień naszej wycieczki zapowiadał się bardzo aktywnie i taki też był. Po śniadaniu mieliśmy możliwość wzięcia udziału w zabawach sportowych na terenie ośrodka. Przy takich atrakcjach czas szybko płynie… Zadowoleni z wycieczki i pełni pozytywnych wrażeń bezpiecznie wróciliśmy do szkoły.

Wychowawcy klas drugich

Szukaj

13-28 stycznia 2024r.
Ferie zimowe
28 marzec - 2 kwietnia2024r.