Uczniowie klas piątych i szóstych podczas zajęć koła biologicznego uczestniczyli w ciekawej inicjatywie ekologicznej. Wykonywali budki lęgowe dla ptaków i w praktyczny sposób uczyli się o ochronie przyrody i bioróżnorodności. Wykonując to zadanie rozwijali umiejętności manualne i współpracę w grupie, poszerzali wiedzę na temat różnych gatunków ptaków korzystając z ilustrowanych przewodników. Ponadto wsparli lokalną faunę ptaków, ponieważ budki lęgowe pomagają im znaleźć bezpieczne miejsca do gniazdowania, chronią przed drapieżnikami i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, co zwiększa szanse na przetrwanie.
20 lutego cała społeczność szkolna zebrała się, aby kolejny raz wspólnie świętować Azjatycki Nowy Rok-Rok Węża. Wąż jest najbardziej tajemniczym zwierzęciem w chińskim zodiaku i kojarzy się z radością, odnową i rozwojem. Spotkanie rozpoczęło się od pokazów uczniów „Szkoły Mistrza Nama”, którzy prezentowali m.in. taniec z wachlarzami bojowymi oraz pokazy stylów walki. Następnie uczniowie pochodzenia chińskiego zaśpiewali pieśń noworoczną oraz piosenki „Wiatr” i „Legendę o białym wężu”.
Dnia 17 stycznia 2025 r. uczniowie uczęszczający do świetlicy klas 2-3 wzięli udział w wyjątkowych zajęciach w ramach Ogólnopolskiego Projektu Edukacyjnego „Emp@tyczna Klasa”, których tematem przewodnim były „Dobre uczynki". Celem zajęć było nie tylko zrozumienie, czym jest dobry uczynek, ale także uświadomienie dzieciom, jak ważne są małe gesty, które potrafią zmieniać rzeczywistość na lepsze. Wspólnie z nauczycielami dzieci miały okazję do refleksji nad tym, jak każdy z nas, wykonując drobne, codzienne czynności, może wprowadzać w życie wartości takie jak empatia, współczucie i życzliwość.