Od 13 maja 2019 r. od godz. 8:00 do 20 maja 2019 r. do godz. 15:00 uczniowie szkół podstawowych i gimnazjalnych z terenu Powiatu Piaseczyńskiego samodzielnie zakładają konta z loginem i hasłem, wypełniają wniosek poprzez wybór dowolnej liczby szkół, a w niej dowolną liczbę oddziałów. Wniosek podpisany przez rodzica i ucznia w/w terminach muszą dostarczyć do szkoły pierwszego wyboru.

- od 17 czerwca 2019 r. od godz. 10:00 do 19 czerwca 2019 r. do godz. 16:00 kandydaci mogą zmienić decyzję dotyczącą wyboru szkół/oddziałów. W tym celu należy udać się do szkoły pierwszego wyboru

– wycofać złożony wniosek, następnie po zalogowaniu się do systemu wprowadzić zmiany, wydrukować, podpisać NOWY wniosek i złożyć go do szkoły I wyboru.

- poniżej zamieszczamy link do filmu instruktażowego "Twoja droga do szkoły ponadgimnazjalnej i ponadpodstawowej"


Szukaj

       

 

10 września 2025
Zebranie z rodzicami uczniów klas 1-3 oraz grup przedszkolnych (godzina 17.30) 
11 września 2025
Zebranie z rodzicami (klasy 4-8), harmonogram:
Klasy 4-6
16.30 – spotkanie w hali
17.00 - zebrania w salach lekcyjnych
17.30 - zebranie klasy 6b
Klasy 7-8
17.00 – spotkanie w hali
17.30 - zebrania w salach lekcyjnych